چند روزه که بد جوری دلم گرفته. نمی دونم باید چی کار کنم. نمی دونم چرا یکدفعه اینجوری شد.همه چی خوب بود ها... همه چی...از هر لحاظ که فکرشو بکنی تو بهترین اوضاع به سر می بردم.

فقط یه مشکل داشتم که اونم توی این همه خوشبختی گم بود.اما یه دفعه همه چی خراب شد. بهترین دوستم و که الان چند وقتیه ندیدمش . با مامان و بابام هم که این چند وقت سر یه سری چیز های الکی اینقدر بحث کردم که دیگه خودم دارم کلافه می شم( طفلکی مامان و بابام همه ی نا راحتی هامو سر اونا خالی می کنم.). درس هامم که هیچی ...سال گذشته معدلم شده بود     ۷۰/۱۹ داشتم دق می کردم امسال اگه بالای 18 بشم بازم کلی ذوق می کنم.

جریان این بنده خدا هم که قوز بالا قوز شده.فکر کنم تا حالا هیچی در موردش نگفتم از الان به بعد هم نمی گم. چون اصلا حوصله تعریف کردن اون همه ماجرا رو ندارم.(اونا هایی که جریانو می دونن (س) و می گم.)به هر حال این چند روز اینقده فکرم و به خودش مشغول کرده که دیگه دارم دیوونه می شم .واسه همینه که گفتم به دعای همتون احتیاج دارم.

قربون همتون برم دوستون دارم خیلی زیاد ممنون از همه اونایی که به من لطف دارن و بهم سر می زنن. ودر آخر این روز ها فراموشم نکنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
الینا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.elina20.blogfa.com

چی شده؟؟؟؟ (س) کیه؟ شهرزاد داری چه کار میکنی؟؟؟چی شده؟ راستی تو پارسال۷۰/۱۹شدی؟منم امسال خیلی خراب کردم دعا یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد