اییییییییییییییی خدا .آخه این چه مصیبتیست که من گیرش افتادم.۲ ماهه یاهو مسنجرم خرابه.۴ماه هم از قبل از خرابی مسنجر خودم حال و حوصلش رو نداشتم که وارد بشم.یعنی هول وهوشو ۶ ماهی میشه که من آن نشدم.الان هم که ۲ روزه یکسره پای کامپیوترم تا ببینم می تونم درستش کنم یا نه.۱۰ جور یاهو مسنحر نصب کردم از ۴ شروع کردم تا ۸ همه رو نصب کردم ولی هیچ کدوم کار نمی کنه.فکر کنم دیگه باید تسلیم بشم و کامپیوترو به یه مهندس نشون بدم.

..........................................کمممممممممممممممممممممک.......................................

نظرات 2 + ارسال نظر
بهنام شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام خانمی
درباره یاهو مسنجر شاید اونو تو فایر وال یا آنتی ویروست بلاک کرده باشی!!!
حتما چک کن

تالینو سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ http://tallino.blogsky.com/

didam webloget yejoorayee shabihe webloge mane goftam nazari bedim...
kheyli doos daram bishtar ba ham ashna beshim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد