از پانزدهم اسفند 1386 تا اول فروردین

از پانزدهم  اسفند 1386   تا اول فروردین

کلیه حقوق این مطلب متعلق به مجله روزهای زندگی است

نام ماه

سمبل ماه

شما گاهی زود به نتیجه گیری می پردازید و قضاوت قطعی می کنید. این عادت باعث شده برای خودتان مشکلاتی ایجاد کنید، بهتر است برای قضاوت قطعی قدری صبر کنید، بخصوص در موردی که اکنون باید درباره آن تصمیم بگیرید. زمان آن رسیده به ملاقات دوستی بروید که مدتها منتظر او بوده اید. کسی که در برابر شما ضدیت به خرج می داد، سرانجام به خود آمده و دست از مخالفت با شما بر می دارد، اگر قدری تامل کنید، اتفاقات خوبی برای شما و نزدیکانتان رخ می دهد

فروردین

شما دارای منافع مشترکی با اهل خانواده هستید، پس باید در مورد مساله ای که خانواده را به واکنش واداشته با آنها همدل شده و کمکشان کنید، با یکی از دوستان خود گفتگویی خواهید داشت که در پس این گفتگو یک فکر بکر و سازنده، وضعیت کنونی شما را عوض خواهد کرد. در مورد شرایط عاطفی که برایتان پیش آمده، به جای فکر و ورود به افسردگی بهتر است فعال تر باشید و با واقعیت کنار بیایید

اردیبهشت

یک واکنش عالی از جانب شما باعث می شود تا دوستانتان روی شما حسابی دیگر باز کنند و شما را به عنوان مغز متفکر در گروه دوستان بپذیرند. موفق به یک ترک عادت می شوید و این امر اعتماد به نفس شما را بالا می برد. تمرکز، یک ویژگی مهم شماست که باعث می شود در موارد مختلف تصمیم صحیح اتخاذ کنید. یک اتفاق جالب انگیزه دو چندانی برای کار و فعالیت به شما می دهد.

خرداد

ساعاتی را به فعالیتهای ورزشی، هنری و یا تفریحی اختصاص دهید تا با ایجاد تنوع در فعالیتها، قوای ذهنی تان با طراوت و تازه شود. سعی نکنید خود را با دوستان و اطرافیانتان مقایسه کنید. رفع مشکل عاطفی شما بسته به عواملی دارد که در یک رابطه عاطفی باید مورد نظر قرار گیرد و شما نمی توانید آن عوامل را نادیده بگیرید و بعد هم انتظار داشته باشید تا مشکل شما رفع شود. علایق خود را بویژه در کار و یا تحصیل دنبال کنید

تیر

 

به حاشیه ها توجه نکنید چرا که وقت و انرژی شما را تلف می کند و آنگاه فرصتی برای فعالیت در امور اصلی زندگی خود نخواهید داشت. استعداد شما بزودی شکوفا خواهد شد و خود را به عنوان گل سر سبد خانواده معرفی خواهید کرد. صدق و صفای یکی از دوستان باعث می شود که با او ارتباطی نزدیک برقرار کنید و این ارتباط نتایج بسیار موفقی برای هر دو شما خواهد داشت. در یکی از روزها به شکل تصادفی در فعالیتی مثبت شرکت می کنید

مرداد

با توجه به علاقه تان به مطالعه، یک سری مطالب تازه پیدا می کنید و علاوه بر مطالعه، آنها را در زندگی خود هم با موفقیت به کار می گیرید. در مورد مساله ای که ذهن شما را مشغول کرده چند راه حل پیش روی شماست، اما مهم این است که ابتدا احساس شخصی شما چیست. واکنشهای طبیعی خود را به عنوان یک بیماری تلقی نکنید و بی جهت خود را افسرده نسازید. فراموش نکنید که استقلال اقتصادی یکی از اهداف مهم شماست.

شهریور

قبل از آنکه به دوستان جدیدتان میدان بدهید، خوب آنها را امتحان کنید و بخصوص خود را از خطر انحراف حفظ نمایید. در هر موردی که به هدف خود نمی رسید، خود را شکست خورده تلقی نکنید، بلکه دوباره سعی کنید. در خرید چندان عجله نکنید. صبر کنید شرایط بهتری برای خرید برایتان فراهم شود.

مهر

از تجربه کردن هراس نداشته باشید، بخصوص تجربه اموری که در آینده به کارتان می آید. پیامی به دست  شما می رسد که از موضوعی بسیار خوشحال کننده شما را آگاه می سازد. به وضعیت تغذیه و خواب خود بیشتر برسید، چرا که منابع انرژی شما را همین دو مورد تامین می کنند. به توصیه های دیگران فقط گوش کنید، اما فورا به آنها عمل نکنید، چون هر کس با توجه به تجربیات خود توصیه می کند.

آبان

هر چه را که می بینید، باور نکنید چرا که ظواهر به معنای اصل و اساس نیستند. تفریح را فراموش نکنید، چون طراوت روحی شما به آن بستگی دارد، به یک مجلس میهمانی دعوت می شوید که ملاقاتهای بسیار جالبی در آن برایتان اتفاق می افتد. در مورد گرفتاری عاطفی پیش آمده باید قبول کنید که خودتان در به وجود آمدن آن مقصر بودید، اما با کمی صبر و برخورد منطقی به راحتی آن را مهار خواهید کرد.

آذر

اجازه ندهید شما را به آسانی عصبی کنند، بخصوص که شما هم حساس هستید. برای این کار حرفهایی را که در مورد انسانها می شنوید فورا نپذیرید. نیایش و دعا برای شما مفید است و آرامشی را که طلب می کنید. برای شما به همراه دارد. در انتخاب مسیر، امکانات خود را در نظر بگیرید و آنگاه حداکثر توانایی خود را برای رسیدن به هدف به کار گیرید. در مورد موضوعی که مطرح شده خود را تحت فشار نگذارید و با خونسردی به سبک و سنگین کردن آن بپردازید، بخصوص که از شرایط فعلی هم راضی هستید.

دی

یک اختلاف خانوادگی که قبلا وجود داشته، سرانجام پایان می پذیرد و درایت شما نقشی مهم در آن ایفا می کند. وقتی می خواهید تصمیمی جدی بگیرید باید اطلاعات خود را تکمیل کنید. دل یکی از دوستان خود را با توجهی که به او مبذول می دارید، بسیار شاد می کنید. نقشه یک سفر زیارتی را در ذهن دارید. شرایط مالی و اقتصادی شما در شرف بهبودی است، بخصوص با سیاستهای مالی که به درستی اتخاذ کرده اید.

بهمن

اگر در نیمه دوم اسفند ماه به دنیا آمده اید تولدتان را تبریک می گوییم. زرنگی و موقع شناسی شما سبب می شود که یک موقعیت مهم را تشخیص داده و در کار و یا تحصیل از آن بهره برداری کنید، نصیحت و اندرز یکی از دوستانتان را در موردی مهم بپذیرید چرا که او همان شرایط را قبلا داشته است و بهتر می تواند وضعیت شما را پیش بینی کند. مدرک مهمی را که در پی آن بودید سرانجام به دست می آورید و راه برای اقدام بعدی شما باز می شود. جمع خانواده خود را خوشحال و همراه با آرامش می یابید که در نتیجه شما هم به آرامشی که در پی آن بوده اید، می رسید.

اسفند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد